Često postavljana pitanja
Ako naručim danas, kada mogu očekivati isporuku proizvoda?
Rok isporuke proizvoda na našoj web stranici je 1-4 dana. Proizvode naručene svakim radnim danom do 15 sati šaljemo isti dan.
Hoću li svoju narudžbu dobiti u diskretnom pakiranju?
U našoj online trgovini jamčimo da se sve narudžbe šalju u 100% diskretnom i neutralnom pakiranju. Paketi se dostavljaju u klasičnoj smeđoj kutiji bez natpisa i logotipa tvrtke. Na naljepnici će kao pošiljatelj biti navedena Internet trgovina Damjan Muhvič sp, i ne Svijet erotike.
Ako nisam zadovoljan proizvodom, mogu li ga vratiti?
Proizvode kojima niste zadovoljni možete zamijeniti za druge proizvode ili zatražiti povrat novca. Rok povrata je 15 dana od dana kupnje, o povratu nas morate prethodno obavijestiti na jedan od kontakata. Proizvode možete poslati natrag na adresu navedenu na računu: Damjan Muhvič sp, Virmaše 133, 4220 Škofja Loka.
Proizvodi moraju biti zapakirani u originalnu, neoštećenu ambalažu i nekorišteni, u suprotnom zamjena ili povrat novca nisu mogući. Troškove povratne dostave snosi kupac.
Koja je cijena dostave i tko dostavlja pakete?
Trošak dostave za narudžbe bez obzira na težinu i količinu iznosi 3,70 €. Ukoliko ukupan iznos narudžbe prelazi 50€ dostava je besplatna.
Pakete šaljemo paketnim distributerom GLS.
* Pokrivamo troškove provizije za dostavu na kućnu adresu i paketomat.
Što da radim ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
Svatko ima svoj omiljeni način dostave. Zato ima GLS uslugu Flex Delivery - točno po tvojoj mjeri. Ako želiš dostavu kući, na posao ili neku drugu adresu, tvoj će te paket tamo naći. Ako se u međuvremenu predomisliš, nema problema – GLS DeliveryManager ti omogućuje:
-
odabir druge lokacije ili vremena dostave
-
preusmjeravanje paketa u GLS Paketomat gdje svoj paket možeš preuzeti 24 sata na dan
-
dostavu u jednu od mnogobrojnih PaketShop lokacija po tvom izboru
GLS kuriri poznati su po srdačnosti i dostupnosti. Na sam dan dostave ih možeš kontaktirati telefonom, stoga nema problema ni ako trebaš promjenu u zadnji čas. Doista nema nikakvog razloga da odabereš drugu dostavu jer je GLS Flex Delivery dostava kakvu voliš.
Ne želim primiti narudžbu na kućnu adresu, koje su druge mogućnosti preuzimanja?
Osim dostave na kućnu adresu, imate mogućnost prusmjeravanja paketa u GLS Paketomat gdje svoj paket možeš preuzeti 24 sata na dan.
Više informacija glede dostave u paketomat pronađi na linku: https://gls-group.eu/HR/hr/privatni-korisnici/paketomat
Koje su mogućnosti plaćanja?
- Plaćanje pouzećem
Otkupninu paketa plaćate prilikom dostave, kuriru službe GLS.
- Plaćanje unaprijed
Po završetku narudžbe, e-mailom ćete dobiti potvrdu narudžbe koja će sadržavati podatke za plaćanje. Čim uplata bude vidljiva, tj. po primitku potvrde o vašoj uplati, paket će biti poslan.
- Plaćanje karticom
Plaćanje se odvija putem kodirane, sigurne poveznice, na koju vas sustav vodi automatski na kraju narudžbe. Trenutno podržavamo plaćanja sljedećim karticama: Mastercard, Maestro, Visa i BA Maestro.
Imam problem sa narudžbom.
Ukoliko niste u mogućnosti izvršiti narudžbu, molimo ponovno provjerite jeste li ispravno ispunili i označili sva obavezna polja. Ako ste registrirani korisnik, morate se prijaviti prije slanja. Ukoliko i nakon pregleda imate problema sa zaključivanjem narudžbe, o tome nas možete obavijestiti na e-mail [email protected] ili besplatni broj 0800 949 123 gdje ćemo se potruditi pronaći rješenje.
Imaju li proizvodi jamstvo?
Svi električni proizvodi imaju jamstvo u trajanju 2 godine od datuma kupnje.
Kako i gdje mogu dobiti kod za popust?
Snižene proizvode možete pronaći u kategoriji 'Popusti do -60%', a redovito imamo aktivne razne kodove za popuste koje možete pronaći na različitim mjestima te prilikom prijave na naš e-newsletter.
Kod za popust unesite na kraju narudžbe, na sljedeći način:
1. Točno UNESITE KOD za popust u prazan sivi okvir (dolje obojen žuto) pored gumba 'Koristi kod za popust'.
2. Obavezno pritisnite tipku PRIMJENI POPUST kako biste to potvrdili, inače kod neće biti valjan.
3. Sustav će automatski odbiti/uzeti u obzir uneseni kupon. Novi iznos će odmah biti vidljiv.
U slučaju problema sa kuponima kontaktirajte nas na [email protected], ili nam u napomenama napišite sa kojim kuponom ste imali problem i mi ćemo provjeriti.
Za jednu narudžbu možete korisiti jedan kod za popust osim ako je drugačije navedeno.
Dostavljen je neispravan proizvod.
U slučaju da je dostavljen neispravan proizvod, najprije provjerite jeste li pravilno umetnuli baterijje, a kod dodataka s napajanjem potrebno ih je također do kraja napuniti preko USB konektora prije prve uporabe. Nakon ovog koraka detaljno pročitajte upute za korištenje proizvoda. Ako proizvod i dalje ne reagira ili postoji tehnička greška, poslat ćemo vam novi. Za daljnje upute u ovom slučaju kontaktirajte nas na info@svijeterotike.hr
Prvi put kupujem u erotic shopu i ne znam koji proizvod odabrati.
Hvala vam što ste odabrali našu online trgovinu za svoju prvu erotsku kupovinu. Naši savjetnici rado će vam pomoći u odabiru savršenog poizvoda. Možete nas kontaktirati putem e-maila ili nazvati telefonom. Sva pitanja nam možete postaviti i putem live chata koji je aktivan na web stranici tijekom našeg radnog vremena.