Pritužbe i sporovi

 

Internet trgovina Damjan Muhvič sp poštuje zakonsku regulativu o zaštiti potrošača i nastoji ispuniti svoju obvezu postupanja s prigovorima. Potrošač može podnijeti prigovor na [email protected] ili u sjedište poduzeća Internet trgovina Damjan Muhvič sp, Virmaše 133, 4220 Škofja Loka. 

Na prigovor ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora i u tom ćemo se odgovoru jasno izjasniti smatramo li prigovor osnovanim ili ne.

Ukoliko prigovor kupca nije uvažen, tvrtka Internet trgovina Damjan Muhvič sp obavještava kupca o razlozima odbijanja prigovora te ga upoznaje s mogućnostima daljnjeg rješavanja spora.

U slučaju da potrošač nije zadovoljan rješenjem prigovora, može:

  1. Podnijeti inicijativu za pokretanje postupka izvansudskog rješavanja potrošačkog spora pri Europskom centru za rješavanje sporova

  2. Podnijeti tužbu nadležnom sudu prema prebivalištu kupca

Sporove vezane uz online kupnju moguće je usmjeriti i na Platformu za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforme za ORS) koja je dostupna na poveznici:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.

Ako se stranka kao Kupac i mi, Prodavatelj, kao trgovac tako dogovorimo putem navedene platforme, eventualni spor može biti proslijeđen na rješavanje odgovarajućem tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.