Pritužbe i sporovi
Internet trgovina Damjan Muhvič sp poštuje zakonsku regulativu o zaštiti potrošača i nastoji ispuniti svoju obvezu postupanja s prigovorima. Potrošač može podnijeti prigovor na [email protected] ili u sjedište poduzeća Internet trgovina Damjan Muhvič sp, Virmaše 133, 4220 Škofja Loka.
Na prigovor ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora i u tom ćemo se odgovoru jasno izjasniti smatramo li prigovor osnovanim ili ne.
Ukoliko prigovor kupca nije uvažen, tvrtka Internet trgovina Damjan Muhvič sp obavještava kupca o razlozima odbijanja prigovora te ga upoznaje s mogućnostima daljnjeg rješavanja spora.
U slučaju da potrošač nije zadovoljan rješenjem prigovora, može:
-
Podnijeti inicijativu za pokretanje postupka izvansudskog rješavanja potrošačkog spora pri Europskom centru za rješavanje sporova
-
Podnijeti tužbu nadležnom sudu prema prebivalištu kupca
Sporove vezane uz online kupnju moguće je usmjeriti i na Platformu za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforme za ORS) koja je dostupna na poveznici:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.
Ako se stranka kao Kupac i mi, Prodavatelj, kao trgovac tako dogovorimo putem navedene platforme, eventualni spor može biti proslijeđen na rješavanje odgovarajućem tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.